poniedziałek, 1 maja 2017

...als pfleger...02

To jest skandal! Broniłem się przed tym jak mogłem. Tyle czasu tzw. pertraktacji z rzekomo znającymi się na swej pracy doradczyniami i osobami pomagającymi w znalezieniu odpowiedniego pacjenta do opieki. Tyle rozmów telefonicznych i wyjaśniania z kim, że się tak wyrażę bezpośrednio i brutalnie, nie chcę mieć do czynienia! Nie rozumiałem jak to jest skonstruowane. Nie wiedziałem - naiwnie - że Polak to po prostu robol. Zrobi wszystko bo mu coś płacą...
Nie wiem czy i kiedy zmieni się moja opina na ten temat. Nie jest przecież przyjemne wiedzieć za kogo cię uważają. Marna to otucha widząc podobne schematy będące na porządku dziennym w naszych małych społecznościach. Człowiek się zastanawia skąd to się bierze, skąd to pochodzi? Kto temu daje przyzwolenie? Bardzo nurtujące ... cierpienie.. zajmujące międzyczas walki z pokłosiem tej głupoty - ludzkim zezwierzęceniem.